Здравословни бисквитки

 
 
 
 
Хм, скоро се замислих,че отдавна май не правя нещо по нечия рецепта. Или ако го правя е изключително рядко, да речем веднъж на няколко месеца. И отдавна замислям, да направя тук тема със заглавие "Авторски". Защото често правя печива, сладкиши, соленки и други нещица само по собствена рецепта. И всички реализации са коя от коя по - вкусни и прекрасни.
Ето тези бисквитки например, използвах наличностите у дома:
 
1 ч.ч. брашно от лимец
3 с.л. мед
5 белтъка разбити на твърд сняг
щипка канела
5 с.л. овесени ядки
5 с.л. неовкусено царевично нишесте
1/2 ч.ч. кокосово масло
щипка карамфил
щипка сол
1 к.ч. смлени бадеми
 
Объркайте всички сухи съставки, добавете маслото и внимателно изсипете белтъчната пяна. Оформете малки бисквитки и изпечете на ниска температура около 150 С до порозовяване на крайчетата. Охладете върху решетка.
 
 
 




От днес започват Горещниците, все по- малко време прекарваме около печката, но на душата  се приисква понякога и нещо сладичко Чудесно допълнение към следобедната ви лимонада. Идеално пасват с домашен течен шоколад



Скъпи читателю,

в тези адски Горещници те поздравявам и петъчно приканвам, да споделиш идващите само след броени часове почивни дни, с добри приятели, любими хора, прекрасна компания в зелената прохлада на гората. Аз от своя страна ти изпращам прохладен морски бриз, свежо- зелена прегръдка от едно спокойно местенце, където обичам да отмарям. Сред гората, по мечешки разбира се. Петък е любимият ми ден откакто се помня човек. т.е. днес е моят най- щастлив и чакан ден от седмицата. Поздрав най- сърдечен, твой приятел вечен, гуш - Мецанчо ☺



 












Петъчна доза мъдрост:

Цената на доверието

Така съм създадена,
че предпочитам
да се усмихна, вместо да се намръщя,
да погаля - вместо да ударя,
да повярвам, щом ме погледнат в очите.

Много пъти са ме лъгали.
Дори най- скъпите, най- близките.
Обичта ми са тъпкали,
с думи са ме оплитали-
и пак ме гледаха в очите.

Може още сто пъти да ме излъжат.
Нека.

Едно не искам: заради стоте измами
веднъж да не повярвам само
на очите, които наистина
са били искрени.


Няма коментари:

Публикуване на коментар