Лятно зареждане, физически и емоционално


Много трудно изкарвам летата. Родена съм в самото сърце на зимата, сигурно затова не ми понасят жегите, просто не съм аз. Способна съм, направо да припадна на улицата от премаляване. Затова в най- горещото време ми е нужно здраво презареждане. Стоя на хладно, върша лека домакинска работа или си чета. Много обичам книги, които успяват да докоснат сърцето ми. Това е последната, която прочетох. И много ми хареса. Не е тежка, макар, че на няколко пъти ме разплака ☺, има поука, има любов, има страдания, има прекрасни човешки отношения и различни съдби. Хареса ми.

Пепел от рози - Лийла Мичъм



А физически зареждането стана с помощта на ето този нов уред, много му се радвам, защото изстисквам плодовете без усилие и е в любимия ми зелен цвят.



Независимо как понасяте жегата - прохладно и спокойно лято на всички!

Няма коментари:

Публикуване на коментар