Малка лична инвентаризация


  
 



 


Известно е, че някъде около рождения си ден хората изпадат в т.нар. сатурнова дупка. И тъй като моя рожден ден съвпада донякъде и с началото на всяка Нова Година реших да си направя една малка лична инвентаризация. Понеже 2017 обещава да бъде едно мощно начало, на чисто, с много нови хора около мен, с изчистване на неприятните такива, с една пълна, всеобхватна и много чакана промяна. За добро!

I. Какво ме вдъхновява:

- прегръдката сутрин и целувката вечер 
- пухкавият сняг, галещото слънце, пълната луна, тихият и напоителен дъждец, прохладният вятър, едрите звезди
- природата в цялата и величественост, простота, необятност и съвършеност. Ще ми липсва там, някъде, някога...
- изгревът на всеки нов ден
- музиката
- хубавата книга с топло одеало
- топлината у дома, когато навън има буря
- спокойствието
- дълбокото дишане
- йогата
- красотата във всичките и форми
- децата
- вкусната и здравословна храна
- къщата на село
- врабците в клоните на дървото
- танцуването
- живописта
- пътуванията
- творчеството
- хората с ясни, големи очи и нежен, спокоен глас. Защото очите са огледало на душата, а гласът - нейната музика.
- чисти и подредени домове
- пламък на свещ
- морето
- нежността, която ме описва най- добре

 


II. Какво ме наранява:

- фрустрацията
- гръмогласността
- обсебването
- нахалството
- простащината
- емоционалната нищета
- неоправени и мръсни стаи
- насилието
- тоталитаризма
- егоизма
- безразличието
- принудителното бездействие
- конформизма
- нетактичността
- неграмотността
- мързела
- грубостта


III. Какво ме плаши:

- неизвестността
- болестите
- нищетата
- природните бедствия
- геноцидът
- войната
- загубата на близки хора
- недобросъвестните шофьори
- големите височини
- влечуги и насекоми
- самотните улици през нощта
 
 
 
 
Петъчна доза мъдрост: Да се ядосваш, значи да наказваш себе си за грешките на другите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар