В очакване на уикенда



Отново е петък и по традиция у дома се прави нещо сладичко за предстоящите почивни дни. Ще се учудите защо от петък вечер?! Ами не ми остава време събота и неделя да стигна до сладкишите. Все ми липсва един ден, за свърша всичко, което съм планирала. За мен уикенда трябва да е 3 дни ☺☻. Минавайки днес през био магазина в обедната почивка си купих един пакет овесени трици, мислих, мислих какво да направя с тях, не ми се ядяха бисквитки, та реших - кремче ще е. Получи се изключително сполучливо.



Овесен пудинг:

За 3 големи купички (моите бяха като за супа)

1 ч.ч. овесени или пшеничени трици
1/2 л прясно мляко
един готов пудинг по избор
1/2 ч.ч. ром
1 голяма праскова (прясна или от компот)
настърган шоколад
украса по избор


Сваряваме пудинга според указанията на опаковката. Малко преди да свалим от огъня прибавяме триците и алкохола. Изчакваме, докато алкохола се изпари и оставяме настрана сместа да поизстине. Добавяме и прасковите. Изсипваме в купички и украсяваме по желание. Аз украсих с настърган шоколад и пресни праскови. Можете и сами да си приготвите крема от жълтъци, масло, брашно и мляко. Аз за съжаление нямах тази възможност, но и така се получи добре. Ако търсите ефекта на охлаждане поставете крема в хладилника, но тъй като тук е студено, а и защото в кремчето има сгряващ алкохол предпочетохме конусмирането му със стайна температура. В съботния следобед, в топлината на домашния уют и успокоението, което идва с него, това е прекрасно вкусно и леко допълнение. Ароматното кафе, филмчето и родопското одеалце са задължителни.

Много усмихнати почивни дни

Ваша Нина

Няма коментари:

Публикуване на коментар