Празник на любовта


 Ледена пързалка е Варна. От това по- неприятно време за мен няма. Предпочитам сняг до бой, дъжд, мъгла и вятър, но от леда много ме е страх, откакто любимия си счупи крака. А той - любимия е най- добрия мъж, когото познавам. Затова, когато дойде Св. Валентин гледам винаги да го изненадам приятно, а той за поредна година ми даде сърцето си ☺











От няколко дни се подготвям за този ден, наред с подаръка за него и още един такъв за сина ми (моята красива любов) реших, че тази година няма да правя шоколадово сърце, както всяка друга. Работен ден е и прибягах въпреки леда навън до любимата сладкарница, откъдето купих ей тези шоколадови сърца - пастички, невероятно сочни и вкусни. Ще ги сервирам за десерт довечера, заедно с чашка висококачествен коняк Мартел.




Като за начало обаче закуска с трюфели - сърца и чаша билков чай. А на всяко пакетче има златен конец с тъмно червено сърце, с избродиран златен инициал собственоръчно от мен, за всеки член от семейството.
























. Всяко пакетче чай поставих в нежно бяло пликче.





През целия ден бях на работа, така че не ми остана време за изискана вечеря. Вместо това нещо набързо. Кренвирш във формата на сърце, запечен с яйце и кашкавал върху пухкаво картофено пюре. За мен това не е нищо особено, но двамата мъже бяха много впечатлени, толкова, че чак снимаха масата.




И така няколко свещички за уют, бутилка хубаво вино за сгряване, прекрасно семейство и празника е отпразнуван. Няма да навлизам в обяснения защо празнувам Св. Валентин. Празнувам и толкова, Трифон Зарезан отпразнувах по нов стил на 01.02. Пожелах си още много хубави празници на любовта да има у дома, да има любов в очите, душите и сърцата, да виждаме обожанието в очите на мъжа до себе си, да сме обичани, жадувани, желани. Да не забравяме да сме съпруги, майки и жени в един все по-мъжки свят. За мен определението "мъжко момиче" не е комплимент. Искам и съм жена с всички положителни и отрицателни черти на този избор на природата. Предпочитам да дарявам нежност, отколкото да бъда нечие силно рамо, предпочитам да бъда майка и да се притеснявам, да бъда любима и да чувствам, да усещам повече със сърцето си, отколкото с разума си.

Сега искам да завърша с няколко мисли на великата Уитни Хюстън, която загубихме миналата събота, могъщ глас, красота и изящество във всеки един детайл. Още едно потвърждение за мен, че върхът е самотно място.Сигурна съм, че от няколко дни на небето има още една звезда и това е Уитни, която спря да грее тук, на Земята. Почивай в мир, Кралице!


Харесва ми да съм жена, дори и в един мъжки свят. В крайна сметка, мъжете не могат да носят рокли, докато жените могат да носят панталони."
"Аз вярвам, че децата са нашето бъдеще. Научете ги добре и оставете те да водят. След това им покажете цялата вътрешна красота, с която те разполагат."
"Когато реших да ставам певица, майка ми ме предупреди, че ще се чувствам много самотна. По принцип всички сме. Самотата идва с живота."

"Отдавна реших никога да не бъда сянка на някого. Ако се случи да се проваля или да успея, то аз съм го направила според собствените си убеждения."

"Най-накрая осъзнах факта, че не е престъпление да нямаш приятели. Това просто означава, че имаш някакви проблеми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар