За Св. Валентин с любов

       Днес няма рецепта, защото нищо специално не съм правила. Малко ягоди, потопени в шоколад, един хубав подарък, пъстро -влюбена салата, вино... и много нежност.
Това е моят Св. Валентин.

























Но за сметка на това ще ви покажа моите майсторийки у дома. Много ми се занимава с такива миниатюрки, но пусто нали съм работещо момиче, нямам време в излишък. И затова, преди време, от любимия "Слънчоглед- магазин за художнически материали", помъкнах към дома няколко мини саксийки, малко зелен филц, дузина стиропорни и дървени сърчица, боички и украсата ни е готова. Ще бъде персонална, за всеки член на семейството ще има такава саксийка със скрито послание в нея.

Искам да пожелая приятна, топла и светла Валентинска нощ, с хубава музика, влюбено вперен във вас поглед, лека и вкусна вечеря и успокояваща прегръдка на нечие топло и сигурно рамо.

Бъдете много обичани и на свой ред обичайте. И дано сте срещнали онази дълбока, неземна и вечна неподправена любов, която идва само веднъж в живота. И дано е споделена.

И моя поздрав за вас:











Богатствата на всички красоти,
във себе си не искам да съм сбрала!
На всичките ти сбъднати мечти не искам
аз да бъда идеала!

Но искам само в моята коса,
в движенията ми-една привичка,
в най-нежните ми нотки на гласа
и в белега ми-мъничка чертичка
в извивката на моята уста,
в усмивката ми нещичко да има,
и то да ти е много по-любимо
от всички други прелести в света!

Няма коментари:

Публикуване на коментар