Fettuccine con spinaci e tre leche или спаначени фетучини три сирена

   Мммм, лятото е в разгара си, на мен ми се привиждат италиански плажове, френска Ривиера, морска и средиземноморска храна, безгрижие, хладни нощи и студено бяло вино. И прегръдка на любим човек, топлеща, галеща, мека....
До отпуската ми има цели три месеца, затова засега само мечтая. Наваксвам в мечтите и стигам далеч, далеч, чрез атмосферата у дома, в хасиендата и храната, която приготвям, те не са нищо друго, а цел да ме отведат далеч отттук, от тази препълнена Варна, с тълпите туристи, мръсотията, която оставят след себе си, задушния многолюден върволяк...все неща, които така ме уморяват. Само утрините са мои - хладни, нови, чисти, безлюдни. Тогава изгрява една нова и свежа Варна, моята Варна.

И в този дух са вечерите ми, когато искам да забравя работния ден, да се отпусна, да поговоря с любими хора, с лека храна и чаша хубаво бяло вино.

Ето ги моите италиански фетучини, със стръкче мечта за жаркото слънце на Италия и една от любимите ми кухни.




спаначени фетучини
скаморца
любим кашкавал с подправки (моят е ето  този )
моцарела
половинка сметана за готвене (малка опаковка)
риган
чесън на прах
стръкче босилек

Сваряват се фетучините в подсолена вода със струйка зехтин. В тиган разтапяме сирената заедно със сметаната и подправките. Поднасяме със стръкче пресен босилек и чаша изстудено бяло вино. Buon appetito Ragazzi.



Петъчна доза мъдрост: Когато играта приключи и царят, и пешката се връщат в изходна позиция.



Прекрасни слънчеви дни ☺











Няма коментари:

Публикуване на коментар