Незабравимо


През изминалата седмица бях много болна. Едва изкарвах дните на работа и бързах да се прибера и да се стопля у дома. Нямах сили за нищо, дори ме болеше като държа отворени очите си. В такива дни човек се опитва да се храни здравословно и леко.

Искам да видите какво намерих една сутрин в чантата си, отивайки на работа.Банан.... с издълбано послание на него. И коленете ми съвсем омекнаха, и силите съвсем ме напуснаха. В първия момент онемях: от изненада, от благодарност, от умиление.

Това е една от най- невероятните изненади от съпруга ми, жест толкова мил, спонтанен и говорещ за това какъв човек имам до себе си.

Благодаря! Аз нямаше да се сетя.
И аз те обичам!
Благодаря ти, Боже за този толкова скъп Човек до мен.
Благодаря!



И да не забравя да поздравя всички носещи името Ана, бъдете здрави и обичани в този тъй свят ден на майчинството и добротата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар